English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            ΚΑΜΑΡΙΕΡΕΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ROOMS TO LET

 

 

 

             ΓΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ                                                                                                    ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

 

 

 

 

Κάθε καμαριέρα καθαρίζει συνήθως 14-16 δωμάτια ημερησίως .Κάθε δωμάτιο απαιτεί 30' για να καθαριστεί δηλ. 14X30=420/60=7h Κάθε καμαριέρα εργάζεται 8 ώρες την ημέρα με 30' διακοπή φαγητού και 15' κολατσιό ή πρωϊνό.


  • Προμήθειες

Επιδιώκεται η αγορά και προμήθεια του καλύτερου, φθηνότερου και αποτελεσματικότερου προϊόντος. Μέθοδος: Αγορά μικρών ποσοτήτων για είδη που δεν καταναλώνονται εύκολα και χονδρικώς για είδη ευρείας κατανάλωσης. Κριτήρια: Ποιότητα, αποτελεσματικότητα στη χρήση, χειρισμό, ρύποι, ανταλλακτικά, βάρος, αποθήκευση. Απόφαση: Εξαρτάται από το service, τις εγγυήσεις, τις ευκολίες πληρωμής.

  • Εξοπλισμός

Αποτελείται από τα μηχανήματα καθαριότητας, τα οργανα καθαρισμού, τα υλικά καθαρισμού, και είδη γενικής κατανάλωσης στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους. Τα υλικά καθαρισμού πρέπει να δοκιμάζονται καλά και σε μικρές ποσότητες.
Ιματισμός: Βαμβακερά, τερυλέν, μάλλινα, ναϋλον, λινά, πυρίμαχα υφάσματα. Κριτήρια επιλογής: αντοχή, ποιότητα (πυκνότητα ύφανσης φυσικών ινών, αφή, στριφώματα), γούστο, συνδυασμός με το στυλ και το χαρακτήρα του ξενοδοχείου. Κριτήρια ποσότητας αγοράς: Κατηγορία ξενοδοχείου, πληρότητα, χρόνος που απαιτείται για να ετοιμασθούν από το Τμήμα του Πλυντηρίου. Σεντόνια: Τα λευκά δεν χάνουν την φρεσκάδα τους κατά το πλύσιμο. Πετσέτες: Από υδρόφιλο βαμβακερό ύφασμα με ενισχυμένα στριφώματα. Μαξιλάρια: Πρέπει να έχουμε από όλα τα είδη γέμισης για να αντιμετωπίζουμε διάφορες περιπτώσεις αλεργίας. Στρώματα: Ακόμα και από άκαυστα υλικά. Κουβέρτες κλπ: Από μαλλί ή ακρυλικές ίνες.
 
 
Λινοθήκη:

Τοίχοι και ταβάνι βαμμένοι με φωτεινά χρώματα, άπλετο φωτισμό, καλό εξαερισμό, μακρυά από μυρωδιές.

  • Λινά

Προστασία από σκόνη, αντικατάσταση φθαρμένων από το stock., έξυπνη τοποθέτηση και κυκλοφορία.

  • Διακίνηση λινών

  1. Ελέγχονται για να περιορίζονται τα ελλείματα. 
  2. Χωρίζονται κατ΄ είδος, ξεχωρίζονται τα λεκιασμένα, τα σχισμένα ή αυτά που χρειάζονται επιδιόρθωση.
  3. Απαγορεύεται αυστηρώς η ανάμειξη σκευών εστιάσεως προς αποφυγή ζημιών στα μηχανήματα πλύσεως. Δεν αφήνονται υγρά λινά σε ζεστή ατμόσφαιρα γιατί μουχλιάζουν.

  • Συνεργασία

Βασική προϋπόθεση αρμονικής συνεργασίας του τμήματος των ορόφων με την reception, την Διεύθυνση, τη Συντήρηση, το Εστιατόριο, τη Κουζίνα, το Λογιστήριο και κτλ. είναι οι καλές σχέσεις μεταξύ των τμηματαρχών αυτών των τμημάτων. Σημεία τριβών: Ελλιπής ενημέρωση προϊσταμένης για τις προβλεπόμενες αφίξεις. Ξαφνικά check-in και check-out, καθυστερημένο κατέβασμα αποσκευών, μή εφεδρικά υλικά για έκτακτες περιπτώσεις, διάθεση και ανακύκλωση πλύσης ιματισμού, καθυστέρηση στη προμήθεια πρώτων υλών και εξοπλισμού, υπερβολικό λέκιασμα, μή έγκαιρη μεταφορά ακαθάρτων λινών στα πλυντήρια, έλλειψη σεβασμού των λινών από το προσωπικό του εστιατορίου ή της κουζίνας κλπ.
 
  • Πρόγραμμα ημέρας καμαριέρας

Συντάσσεται (υπηρεσιακό σημείωμα) από την προϊσταμένη για κάθε καμαριέρα περιλαμβάνει τις αφίξεις, αναχωρήσεις και αλλαγές ημέρας. καθώς και λεπτομέρειες που πρέπει να προσέξουν για τα δωμάτια. Πρωϊνές ώρες καθαρίζονται οι κοινόχρηστοι χώροι, δίδεται προτεραιότητα στις αναχωρήσεις και παρατηρείται φόρτος εργασίας στις 12.00h. που ξεπερνιέται με τη συνδρομή της απογευματινής βάρδυας ή καθαρισμούς αναχωρήσεων δωματίων, που δεν θα δεχτούν αφίξεις, για την επομένη.


  • Ελεγχος μπάνιου & δωματίου

Πριν δοθεί προς ενοικίαση ένα ελεύθερο δωμάτιο η προϊσταμένη ή βοηθός της ελέγχει τα εξής σημεία: δάπεδο, τοίχους, βρύσσες, πλακάκια, ταβάνι, σαπουνοθήκες, είδη υγιεινής, πίεση νερού, καζανάκι, σκέπασμα τουαλέτας, sterilised, ντουλάπια, ράφια, προμήθειες, καθαριότητας μοκέτας, παραθύρων, μπαλκονιών, κουρτινών, πινάκων, φώτων, γυάλινων επιφανειών, κλείσιμο πορτών, καθρεπτών, εφοδίων κομοδίνου, φακέλλου πληροφοριών, καλαθάκι αχρήστων, κατάσταση επίπλωσης, aircondition, και άλλων συσκευών.
 
  • Αφιξη VIP ή REPEATED CLIENTS: 

Παρίσταται η προϊσταμένη (με εντολή της κάποια καμαριέρα κρεμάει ρούχα, τακτοποιεί προσωπικά αντικείμενα, αλλάζει τη διαρρύθμιση των επίπλων σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών)

  • Εξυπηρέτηση

Η διάθεση του προσωπικού και η οργάνωση του τμήματος να απαντά άμεσα στις κλήσεις των πελατών κατά την άφιξη και παραμονή των (κρεμάστρες, κουβέρτες, extra beds, baby cots, σιδέρωμα ρούχων κλπ.)
 
  • Αλλαγές δωματίων

Είναι αναγκαίο κακό ή καλό για το ξενοδοχείο ή το πελάτη. Είναι απαρέτοιτο οι αλλαγές να γίνονται έως τις 12.00 ώστε οι αναχωρήσεις να είναι έτοιμες όσο το δυνατόν νωρίτερα. Κατά την αλλαγή του δωματίου είναι απαραίτητη η παρουσία του πελάτη ο οποίος ενημερώνεται από την προηγουμένη για να αποφεύγονται οι απώλειες. Σε αντίθετη περίπτωση την αλλαγή επιβλέπει η προϊσταμένη και τα ρούχα και τα αντικείμενα του πελάτη τακτοποιούνται στην ίδια θέση.
Αναχωρήσεις πελατών: Γίνεται άμεσα έλεγχος του δωματίου μετά την αναχώρηση για διαπίστωση ζημιών, απωλειών ή άν έχει ξεχαστεί κάτι. Ειδοποιείται η Reception.
Κλοπές από προσωπικό ή πελάτες: Το προσωπικό θεωρείται υπεράνω υποψίας. Ωστόσο υπάρχουν λόγοι να πιστεύεται ότι κλοπές μπορεί να προέρχονται και από αυτό. Σε περίπτωση που διασταυρωθεί κάτι τέτοιο το άτομο αυτό πρέπει να απολύεται αμέσως. Από πλευράς πελατών παρατηρούνται κλοπές διαφόρων ειδών για souvenir. Τα ξενοδοχεία δελεάζουν τους πελάτες σε "κλοπές" με αντικείμενα μικρής αξίας. Για να αποκλειστούν κλοπές αντικειμένων μεγάλης αξίας τα ξενοδοχεία διαθέτουν προσωπικό ασφαλείας. Πολλά πρέπει να ισχύουν προκειμένου το προσωπικό να αναμειγνύεται ή να μη φαίνεται αναμεμειγμένο με κλοπές. πχ να μην ανοίγει με pass keys, να παραδίδει αμέσως στη reception ξεχασμένα κλειδιά, να εντοπίζει "υπόπτους" και να παίρνει μέτρα ασφαλείας κλπ.


  • Απογραφές

Κάθε μήνα ή 3 μήνες ή κάθε χρόνο η προϊσταμένη είναι υποχρεωμένη να κάνει απογραφή υλικού και εξοπλισμού στα δωμάτια, τους κοινόχρηστους χώρους και τις αποθήκες και να ενημερώνει το βιβλίο STOCK. Τηρούνται και fiches de stock (καρτέλλες ειδών). Δεν επιτρέπεται η αυξομείωση του stock τμήματος από κανένα χωρίς την συμπλήρωση ειδικού εντύπου (Βοn de modification du stock) που τείθεται υπ' όψιν του υπευθύνου.

  • Πλυντήριο

Η λύση αυτή επιλέγεται ύστερα από εκτίμηση των αναγκών σε πλύση ρούχων και των κεφαλαίων που θέλει να δεσμεύσει ο κάθε επιχειρηματίας για την αγορά και συντήρηση των λινών και του εξοπλισμού καθώς και το προσωπικό. Σε άλλη περίπτωση επιλέγεται η λύση πλύση εκτός ξενοδοχείου ή ενοικίαση λινών. Έχει υπολογιστεί ότι για λειτουργία πλυντηρίου μέσα στην επιχείρηση απαιτούνται 20.000 τεμάχια ρούχα εβδομαδιαίως.

 

 

 __________________________________________________________________________________________________________________________                              

   

 

 

 

 

 

           Οικιακό Προσωπικό-Γηροκόμοι-Babysitters 

 

 

                                             

 

 

 

 

 

                               

    

 

 

         

        Σερβιτόροι-Σερβιτόρες-Προσωπικό Εστίασης

 

 

 

           

 

 

 

  

 

 

 

 

         Καμαριέρες-Προσωπικό για Ξενοδοχεία-Rooms To Let 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              

                         

           Εργασία-Απασχόληση στο Εξωτερικό                                              

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________________

 

 

        

 

 Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης και συνεχούς συνεργασίας

 μαζί σας.Για αυτό το λόγο η ομάδα των διαχειριστών μας είναι συνεχώς διαθέσιμη,

 για κάθε απορία,ερώτηση ή ανάγκη σας,έτσι ώστε να σας προσφέρει υπηρεσίες,

προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις σας και χωρίς περιττές επιβαρύνσεις.

Καλή περιήγηση!