English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι σαν να θέλεις να δώσεις τέλος σε μια σύντομη περιπέτεια. Αλλά θα πρέπει να το πεις εσύ. Συγκαταλέγεται στα πράγματα που σε φέρνουν σε δύσκολη θέση και πρέπει να βρεις τον τρόπο να το αναφέρεις, προσπαθώντας να μην πληγώσεις το άτομο που έχεις απέναντι σου. Κάπως έτσι μοιάζει το συναίσθημα του να λες όχι σε κάποιον συνάδελφο ή σε προϊστάμενο. Τα επαγγελματικά ποτέ δεν είναι απλή υπόθεση.

Ποιος δεν θέλει να θεωρείται και να είναι σημαντικό κομμάτι της ομάδας και ο κόσμος να βασίζεται πάνω του αφού θα αναγνωρίζει ότι το άτομο αυτό (εσύ ας πούμε) θα φέρει κάτι εις πέρας. Υπάρχουν, όμως, αρκετές φορές που το όχι σε επιπλέον όγκο δουλειάς θα σου βγει αβίαστα. Πώς, λοιπόν, σταματάς το «χωσέ» με τον πιο κομψό τρόπο;

Ακολουθούν συμβουλές για να μάθεις και εσύ να λες που και που κάποιο όχι στον έξτρα όγκο δουλειάς.

Γιατί είναι σκληρό το «όχι»

Η στιγμή που κάποιος σου ζητάει να κάνεις κάτι και δεν έχεις τον χρόνο ή την κλίση στο συγκεκριμένο αντικείμενο είναι αρκετά δύσκολη, σημειώνει η ψυχολόγος Brene Brown, η οποία μελετά τις έννοιες της τρωτότητας, της ντροπής και του σθένους στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον. Μερικές φορές φαντάζει ο πιο εύκολος τρόπος για να αποφύγεις κάτι, όμως συχνά κάτι τέτοιο έχει το τίμημά του.

Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να πρέπει να αρνηθείς επιπλέον δουλειά είναι οι εξής:

 

 

> Το πρόγραμμά σου είναι ήδη φορτωμένο.

> Έχεις κουραστεί να είσαι αυτός που τρώει συνέχεια πίεση.

> Θέλεις να θέσεις καλύτερα όρια στη δουλειά.

> Ο έξτρα όγκος δουλειάς μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες στην προσωπική σου ζωή.

> Θα επηρεάσει αρνητικά τις πρωταρχικές σου ευθύνες στη δουλειά.

Να, λοιπόν πώς να αρνηθείς να κάνεις κάτι παραπάνω με ευγενικό τρόπο, που δεν θα σου κοστίσει.

Μίλα για τον εαυτό σου

Αν έχεις αποφασίσει να απορρίψεις το χώσιμο, φρόντισε να είσαι σίγουρος τόσο για τα κίνητρα όσο και για την αυτοπεποίθηση που βγάζεις προς τα έξω. Αυτή είναι μια απόφαση, οπότε πρόσεξε όταν μιλάς να χρησιμοποιείς τη λέξη «εγώ» και να αποφεύγεις φράσεις όπως: «Πάντα μου ζητάτε κάτι τελευταία στιγμή» ή «Νιώθουμε ότι είναι άδικο». Να θυμάσαι ότι μιλάς για τον εαυτό σου και όχι ως εκπρόσωπος άλλων συναδέλφων. Μπορείς να πεις ευγενικά ότι: «Χαίρομαι που απευθυνθήκατε σε μένα, αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσω να το τακτοποιήσω αυτή τη φορά».

Να είσαι ειλικρινής, γρήγορος και ξεκάθαρος

Το να αρνηθείς ευγενικά κάτι από το αφεντικό σου μπορεί να προκαλέσει ένταση και το να σκαρφιστείς μια κακή δικαιολογία μπορεί να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Αντ’ αυτού, απλά να είσαι ειλικρινής για τον λόγο που αρνείσαι κάτι. Προτού το ανακοινώσεις, ρώτα τον εαυτό σου γιατί θες να πεις όχι. Σκέψου πραγματικά την αιτία και βρες έναν σαφή και συνοπτικό τρόπο για να το εκφράσεις. Μην καθυστερείς, μην αποφεύγεις το πρόσωπο και μην υποθέτεις ότι απλά θα πιάσει το υπονοούμενο. Να είσαι αποφασιστικός.

Ο χρυσός κανόνας

Να συμπεριφέρεσαι στους άλλους όπως θέλεις να σου συμπεριφέρονται. Μια απόρριψη ή ένα μη απολογητικό όχι μπορεί να είναι πολύ σκληρά, ακόμη και για το αφεντικό σου. Να σκέφτεσαι πώς μπορεί να νιώσει η άλλη πλευρά και προσπάθησε να καταλάβεις γιατί μπορεί να μην συμφωνεί με την απόφασή σου να αρνηθείς να κάνεις κάτι παραπάνω. Εκεί είναι που πρέπει να δώσεις μια πειστική εξήγηση ενώ θα πρέπει να παραμένεις προσηλωμένος στην απόφασή σου αλλά και να κατανοείς τις ανάγκες του εργοδότη σου.

 

 

 ___________________________________________________________________________________________________________________________                              

   

 

Γηροκόμοι-αποκλειστικές-οικιακό προσωπικόΓηροκόμοι-αποκλειστικές-οικιακό προσωπικό

 

Γηροκόμοι-οικιακό προσωπικό-φροντίδα ηλικιωμένων

 

 

                                             

 

 

 

 

 

 

                               

Baby-sitters-βρεφοκόμοι-φύλαξη παιδιώνBaby-sitters-βρεφοκόμοι-φύλαξη παιδιών

 

 

Baby-sitters-βρεφοκόμοι-φύλαξη παιδιών και βρεφών

 

 

                                               

                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σερβιτόροι-σερβιτόρες-προσωπικό καφέΣερβιτόροι-σερβιτόρες-προσωπικό καφέ

 

 

Σερβιτόροι-σερβιτόρες-προσωπικό καφέ

 

 

 

           

 

 

 

 

       

 

 

Καμαριέρες-προσωπικό για ξενοδοχείαΚαμαριέρες-προσωπικό για ξενοδοχεία

 

 

Καμαριέρες-προσωπικό για ξενοδοχεία-rooms to let

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

        

 Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης και συνεχούς συνεργασίας

 μαζί σας.Για αυτό το λόγο η ομάδα των διαχειριστών μας είναι συνεχώς διαθέσιμη,

 για κάθε απορία,ερώτηση ή ανάγκη σας,έτσι ώστε να σας προσφέρει υπηρεσίες,

προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις σας και χωρίς περιττές επιβαρύνσεις.

Καλή περιήγηση!